divendres, 20 de desembre del 2013

Com es fan pàgines estàtiques?

L'altre dia a classe de COED vam estar mirant i blogs de diferents companys de classe. Hem vaig fixar que alguns havien fet pàgines estàtiques. Vaig veure que permetien organitzar millor el blog i he decidit posar jo també les meves. Pensava que era més difícil, però amb una estoneta d'investigar ho he aconseguit. A continuació posaré els passos que he seguit per si algú més també vol fer les seves pàgines estàtiques. 

1r pas: Cliquem a dissenya. Es troba a la part superior dreta de la pàgina principal del blog.


2n pas: Cliquem a pàgines que es troba a la columna de l'esquerra.


3r pas: Cliquem on posa pàgina nova.


4t pas: Cliquem a pàgina en blanc per poder escriure el contingut.


 5è pas: Un cop hem escrit el contingut desitjat a la pàgina estàtica cliquem a publicar i ja la hem creada. 


També cal dir, que el blog de la meva companya Andrea Vílchez m'ha estat molt útil per fer les meves pàgines estàtiques, ja que l'he agafat com a model.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada