dimarts, 3 de desembre del 2013

Descubrim el word

Dilluns a classe de GTIC vaig descobrir que el word té una eina que permet fer índex de manera automàtica. Trobo que és de gran utilitat i ens pot ajudar a organitzar els treballs, sobretot si són força llargs. Jo sempre els he fet manualment, i ho tenia que revisar varies vegades perquè m'equivocava en el número de pàgina, ara ja no hauré de patir amb aquest problema. A més si cliques en un dels apartats de l'índex, ell sol es dirigeix cap a aquella pàgina, aquest fet també ens aporta rapidesa en fer els treballs, ja que si vols anar fins a la última pàgina no cal que baixis una per una.
Com que jo he trobat que em pot aportar tants beneficis, compartiré en el meu blog els passos que s'han se seguir per si a algú més li interessa.

1. Un cop tenim els títols de cada apartat cal que marquem els títols principals com a títol 1 i els secundaris com a títol 2. D'aquesta manera ho aniríem fent successivament segons la quantitat d'apartats que tinguem. 


Títols principals

Títols secundaris

2. Un cop marcat l'estil de cada títol cliquem a referències i busquem on posa taula de continguts

3. Després d'escollir el format que més ens agradi, automàticament obtindrem el nostre índex.
Considero que fer un índex automàtic amb el word és força fàcil i t'evita molta feina, us animo a que ho proveu vosaltres també!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada