diumenge, 24 de novembre del 2013

Petita aportació a la Viquipèdia

Avui he fet la meva primera aportació d'informació a la Viquipèdia. Com ja vaig explicar a l'entrada anterior totes les persones que participen perquè la Viquipèdia continui estant actualitzada són voluntaris. Per tant, després de tants anys utilitzant la informació d'aquesta pàgina web reflexiones sobre si ha arribat el moment de fer-hi una aportació, encara que sigui petita.
Abans de posar-me a escriure, vaig haver d'informar-me de quins criteris o normes s'havien de seguir per poder editar a la Viquipèia. A continuació posaré la pàgina que m'ha estat més utilitat per si un dia algú més s'anima: Guia bàsica de la Viquipèdia
He trobat que editar informació en un article de la Viquipèdia és força fàcil i intuïntiu. En aquesta guia bàsica mostra com posar els títols, els enllaços a altres pàgines de la viquipèdia que estiguin relacionades, com citar les fonts d'on s'extreu la informació, per a què serveix l'apartat de discussió...
La meva petita aportació a la Viquipèdia ha estat a l'article sobre la Musicoteràpia, he afegit la definició de qui és el musicoterapeuta i l'apartat que parla dels àmbits d'aplicació. He fet enllaços a altres articles de la Viquipèdia sobre conceptes del meu escrit. També he citat la font d'on he extret la informació.
Per mi és satisfactori haver fet una aportació a la Viquipèdia encara que sigui petita, ja que he col·laborat amb que aquesta enciclopèdia continuï funcionant.
                         

1 comentari: